Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE)

Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE)

Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE) – prijatelj poslovanja

1. Sklop podvozja

Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE) poseduje sklop podvozja koji se sastoji od okvira, mehanizma za putovanja i upravljačkog mehanizma itd.
Standardna konfiguracija pneumatika je guma a pneumatska guma od pene može se koristiti kao opcija.
Putni mehanizam usvaja hidraulički pogon; režim vožnje sastoji se od pogona na dva točka i pogona na sva četiri točka. Izaberite skriveni putni reduktor koji integriše motor i reduktor; opremljen je brzim i sporim brzinama vožnje kako bi zadovoljio potrebe rada u različitim okruženjima. Putni mehanizam poseduje funkciju automatskog kočenja pri vožnji na nagibu i opremljen je uređajem za kvačilo za vuču kada je mašina u kvaru.
Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE) ima osovinu upravljača koja je plutaća osovina i povezana je na okvir sa šarkom spoja; sistem osovine može se koristiti kao opcija; uljni cilindri sistemskog balansa osovine mogu se postaviti sa dve strane. Dvostruki balansni cilindri mogu slobodno da se povežu, kako bi se omogućilo da četiri točka dodiruju zemlju istovremeno u skladu sa uslovima na putu.
Upravljački mehanizam strukturni stil dva cilindra za ulje i poteznu šipku.

2. Kretanje Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE)

Kombinacija nadgradnje sastoji se od preklopnog krila + teleskopskog džepa + ručice prve ručice.
Folding jib usvaja dvostruki mehanizam paralelograma; dva poklopca su pokretana sa štapićem; Jednodušni cilindar za ulje ostvaruje istovremeno kretanje dva seta džepa; dva dela teleskopskog džepa primenjuju jedan-cilindrični teleskopski mod; ručica usvaja mehanizam paralelograma i ostvaruje kretanje sa cilindrom ulja za ručicu.

3. Spušteni sto

Stezna tabla se sastoji od jedne ploče, rebra i visine šarke; kontra težina je postavljena na zadnjem delu pokretnog stola. Posmatrano iz smera kontra-težine, rezervoar za gorivo, rezervoar za hidraulično ulje, kutija za akumulatore i kontrolni ormar su postavljeni sa leve strane okretnog stola; motor je postavljen sa desne strane okretnog stola.

4. Hidraulički sistem

Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE) ima hidraulički sistem koji upravlja dvostrukim pumpama; klipna pumpa sa promenljivim pomicanjem i pumpa sa konstantnim pumpanjem povezana su u kaskadu i direktno se pokreću motorom, kako bi se snabdevala hidrauličnim sistemom.
Hidraulički sistem nadgradnje je konstantan sistem otvorenog tipa koji može da realizuje zavrtnje nadgradnje, prvog / drugog kruga, teleskopske i druge radne platforme, itd. Sa elektrohidrauličkim proporcionalnim upravljačkim tehnologijama; Glavni ventil nadgradnje je elektro-hidraulički proporcionalni ventil.
Podvozje je zatvoreni varijabilni sistem koji je opremljen sa dve vrste režima vožnje 4 × 2 i 4 × 4; od kojih je 4 × 2 standardna konfiguracija; brzina putovanja se sastoji od visokih i niskih brzina. Hidraulički sistem u podstrukturi može realizovati funkciju balansa osovine; kontrola naftnog sistema ravnoteže je iz putujućeg sistema.

5. Električni sistem

Mobilna kranska platforma GTBZ18(CE) ima električni sistem koji usvaja distribuiranu kontrolnu tehnologiju PLC-a; obrtni sto i platforma su opremljeni kontrolerom; kontroleri za pokretni sto i platforma komuniciraju jedni s drugima preko CAN sabirnice. Stolac za penjanje i platforma su opremljeni kontrolnim ormarićima kako bi se ostvarila kontrola nad šasijom, okretnim stolom, kretanjem i platformom.
Električni sistem se uglavnom koristi za realizaciju: start, stop i kontrolu brzine motora motora; upravljanje i kontrola putovanja na šasiji; pokretna kontrola pokretnog stola; kontrola kretanja platforme i detekcije opterećenja itd.
Realizirati mere zaštite od bezbednosti: Praćenje i alarmni uređaji nivoa motornog ulja, pritiska ulja, temperature i broja obrtaja motora; alarmni uređaj za nagib karoserije vozila; alarmni uređaj za preopterećenje; uređaj za prekidač pedala; krajnji prekidač; uređaj za ograničenje putovanja sa velikom brzinom; putni i pokretni alarmni uređaji itd.

Item Unit Parameters
Overall length mm 8090
Overall width mm 2490
Overall height mm 2700
Wheel base mm 2500
Wheel track (front/rear) mm 2490
Rated working height m 20.3
Maximum platform height m 18.6
Maximum working range m 11.7
First jib luffing range 0°- 70°
Second jib luffing rnage 0°- 75°
Slewing angle 360°
Average lifting speed of platform m/s 0.1-0.3
Average dropping speed of platform m/s 0.1-0.3
Maximum slewing speed rpm/min 0.5
Maximum tail wagging mm 235
Platform size mm 1800×800×1220
Slewing angle of platform 180°
Slewing radius of slewing table mm 1080
Total mass in traveling state kg 10710
Rated load kg 230
Maximum traveling speed km/h 5
Minimum outside turning radius m 6
Minimum ground clearance mm 250
Maximum gradeability % 30 (two-wheel drive)
% 45 (four-wheel drive)
Engine model B3.3-60HP Tier3
Rated engine power kW/(r/min) 45/(2200)