Mobilna makazasta platforma GTJZ10(CE)

mobilna makazasta dizalica

1. Mobilna makazasta platforma – Sklop podkonstrukcije
Podkonstrukcija se sastoji od šasije, levog i desnog okretanja glavčine, hidrauličnog čekića, akumulatora i sličnih hidrauličnih i električnih elemenata.
Sistem automatske zaštite pruža veću sigurnost tokom podizanja.
Točkovi su izrađeni od gume koja izdržava puno opterećenje.
Režim rada je hidraulični pogon. Pogonski motor i kočnica se koriste i projektuju sa brzim i sporim brzinama rada kako bi se zadovoljile potrebe upravljanja vozilom u različitim uslovima. Kada vozilo radi na nagibu, putni mehanizam ima funkciju automatskog kočenja, ali je takođe opremljen sa kvačilom za olakšanje vuče u slučaju kvara.
Upravljački mehanizam koristi sistem kojim upravlja hidraulični cilindar. To daje mašini unutrašnji radijus okretanja od 0 ° tako da se platforma može prilagoditi uskom stanju.

2. Sklopke viljuške
Široki viljuškasti mehanizam se koristi, a površina podupirača je blizu obe strane šasije, tako da mehanizam može raditi stabilnije.
Korišćeni K345B materijal ne samo da smanjuje težinu celog sklopa ručice, već i poboljšava stabilnost mašine.

3. Električni sistem
Mobilna makazasta platforma koristi električni sistem koji ima upravljački pogon kompanije Hirschmann i CAN. Šasija je opremljena kontrolerom, platforma je opremljena sa upravljačkom drškom i komunikacija između šasije i platforme se realizuje preko CAN sabirnice kako bi se kontrolisalo delovanje mašine.
Električni sistem se uglavnom koristi za sledeće funkcije:
– Upravljanje i kontrolu šasije; uzlazno i spuštanje platforme
– Realizaziju mera sigurne zaštite:
– Integrisani senzor nagiba upravljačkog sistema, koji može ograničiti rastući i rad mašine na opasnom putu;
– Sistem upozorenja opterećenja, koji može automatski upozoriti kada je sigurno opterećenje prekoračeno;
– Integrirani prekidač za prekidač sa ručkom, koji može sprečiti rad mašine zbog pogrešnog ručnog rada;
– Automatski uređaj za zaštitu od pruća;
-Uređaj za spuštanje ruku;
– Vozilo se automatski ograničava na pokretanje sa malim brojem obrtaja kada se mašina povećava.
– Automatsko zaključavanje sa dvostrukim točkovima tokom parkiranja: hidraulički efekat može automatski otpustiti kočenje kada vozilo radi.

4. Hidraulički sistem
Hidraulički sistem pokreće pogonski agregat, a snaga hidrauličnog sistema povezana je direktno sa pogonom na akumulator. Hidraulični sklop je opremljen elementom ventila koji je isporučio USA Hidraforce i koristi tehnologiju elektro-hidraulične proporcionalne kontrole, čime se obezbeđuje stabilan rad mašine. Pogonski mehanizam ima dva režima brzine: režim velike brzine i režim niske brzine.
Cilindar za dizanje opremljen je hidrauličnom bravom kako bi se obezbedilo pouzdano održavanje radne platforme nakon što je hidraulično crevo pokvareno.
Mobilna makazasta platforma ima cilindar za podizanje koji je opremljen sa padajućim ventilom i on može spustiti platformu stabilnom brzinom i osigurati ličnu sigurnost u slučaju neočekivanog otkaza ili nestanka struje.